Dinsdag 26 januari 2021 om 20:15
Afkomstig van Twitter
DROGEHAM - De brandweer van Drogeham moest dinsdagavond uitrukken in hun personenbus. De brandweerauto bleek namelijk kapot te zijn. De brandweerlieden werden om 19.45 uur opgeroepen voor een brand in Kootstertille.
Achtkarspelen > Noord > Kootstertille