Woensdag 22 juni 2022 om 07:43
Afkomstig van VVN
Op woensdag 22 juni 2022 om 07:42 uur is er een melding van een omwonende binnengekomen met betrekking tot de A50 te Emst. De melding zou zijn gedaan in verband met te hard rijden, te weinig afstand houden en agressief en asociaal gedrag.
Epe > Emst