Donderdag 14 augustus 2025 om 05:33
Afkomstig van Twitter
Op de A15 bij Geldermalsen is een vrachtwagen in de middenberm beland en daarbij is diesel gelekt. Verkeer in beide richtingen rijdt over één rijstrook langs het ongeval. Verkeer naar Gorinchem wordt omgeleid.
Geldermalsen