Maandag 2 november 2020 om 11:02
Afkomstig van Twitter
Tijdens de eerste coronagolf bleven de verpleeghuizen lange tijd onzichtbaar. Alle aandacht ging uit naar de ziekenhuizen en ic’s. Maar hoe gaat het daarbinnen tijdens de tweede golf? Maud Effting liep mee in het verpleeghuis Nazareth in Best. ‘Dit is een fucking noodsituatie.’
Maastricht > Buitenwijk Oost > Nazareth