Donderdag 19 september 2019 om 08:37
Afkomstig van Twitter
Verder ben ik van mening dat je in overbevolkt, zeer kwetsbaar Nederland, geen #slavenvolk voor de Oranje "Super Staat Nationalistisch Nederland" met zwakke dijken ivm stikstof ,geen slavenhuis huisvesting en moord bij wet geregeld D66 VVD, te wereld moet schoppen..
Midden-Drenthe > Hijken > Oranje