Van Barneveld verliest in achtste finales Players Championship 24 - NU.nl

Woensdag 11 september 2019 19:22 uur

Barneveld

Bron NU.nl

Raymond van Barneveld is woensdag in de achtste finales van Players Championship 24 gesneuveld. Hij verloor van de latere winnaar James Wade. Jermaine Wattimena was in Barnsley de best presterende Nederlander met een plek in de kwartfinales.

Lees het volledige artikel op NU.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Barneveld

Van Barneveld verliest in achtste finales Players Championship 24 - NU.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Ambulance met grote spoed naar De Ruijterlaan in Voorthuizen
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 14:21
De Ruijterlaan , Voorthuizen

Op 26 september 2020 om 14:21 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar De Ruijterlaan te Voorthuizen.

Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld Terschuur..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 12:17
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

POLITIE DOORZOEKT MAISVELD NA WONINGINBRAAK IN TERSCHUUR ???De politie van Barneveld, die ondersteuning kreeg van korpsen uit de omgeving, heeft in de omgeving gezocht naar de verdachten. Hierbij werd ook een politiehond... LEES HET HELE ARTIKEL ..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:56
Hoevelakenseweg , Terschuur

Bij een woning aan de Hoevelakenseweg in Terschuur heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een inbraak plaatsgevonden.

Hoog Bassie en Adriaan-gehalte ??Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld -.
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:41
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld Terschuur..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:38
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

Verstoppertje  ???? Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld - #omroepgelderland.
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:32
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld Terschuur..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:24
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

Politie zoekt urenlang naar inbrekers in maisveld Terschuur..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 11:24
Hoevelakenseweg , Terschuur

In Terschuur heeft de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag urenlang gezocht naar meerdere inbrekers die een maisveld in waren gevlucht.

Grote klopjacht van politie in Terschuur leidt niet tot arrestaties: later wel drie inbrekers aangehouden ..
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 09:39
Hoevelakenseweg , Terschuur

De politie heeft vrijdagnacht drie verdachten van een bedrijfsinbraak aan de Veemweg in Barneveld aangehouden.

Politie doorzoekt maïsveld na woningoverval in Terschuur [TERSCHUUR] Bij een woning aan de Hoevelakenseweg in Terschuur heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een overval plaatsgevonden.
112 melding
Zaterdag 26 september 2020 om 08:34
Hoevelakenseweg , Terschuur

De politie van Barneveld, die ondersteuning kreeg van korpsen.....

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Barneveld

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl