RTV Noord
Dinsdag 31 oktober 2017 om 08:00
Tandartsencombinatie Geertsema in de stad Groningen is failliet verklaard. De tandarts kwam in augustus in het nieuws, omdat de Nederlandse Zorgautoriteit hem een boete oplegde. Geertsema vertrok verv
De Marne > Wijk 00 > Houwerzijl