Nieki (27) tekent iconische gebouwen in Eindhoven en werkt soms 50 uur aan één tekening [GOEI VOLK]

Zaterdag 9 november 2019 17:05 uur

Eindhoven

Bron Omroep Brabant

De Eindhovense Nieki van Diepen (27) begon zo'n drie jaar geleden met het tekenen van bekende gebouwen in Eindhoven. Inmiddels heeft hij onder andere het Klokgebouw, Station Eindhoven en het Philips Stadion vereeuwigd.

Lees het volledige artikel op Omroep Brabant

Bekijk al het lokale nieuws van Eindhoven

Nieki (27) tekent iconische gebouwen in Eindhoven en werkt soms 50 uur aan één tekening [GOEI VOLK]

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Keizersgracht in Eindhoven
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 03:57
Keizersgracht , Eindhoven

In de nacht van maandag op dinsdag 24 november 2020 om 03:57 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Keizersgracht te Eindhoven.

Brandweer met gepaste spoed naar Keizersgracht in Eindhoven
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 03:37
Keizersgracht , Eindhoven

Op 24 november 2020 om 03:37 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Keizersgracht te Eindhoven.

Signalement? Jongens takelden nachtvissers in Beekse Bergen extreem gewelddadig toe, politie staat voor raadsel .
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 01:42
Bergen

De nachtvissers die in augustus werden neergestoken met een kapotte fles in vakantiepark Beekse Bergen, zijn daarbij zo grof verwond dat de politie vandaag beelden toont.

Wat is dít nou weer voor engs?????? Jongens takelden nachtvissers in Beekse Bergen extreem gewelddadig toe, politie staat voor raadsel .
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 23:42
Bergen

De nachtvissers die in augustus werden neergestoken met een kapotte fles in vakantiepark Beekse Bergen, zijn daarbij zo grof verwond dat de politie vandaag beelden toont.

Melding politie Bergen
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 23:37
Bergen

Lees "Jongens takelden nachtvissers in Beekse Bergen extreem gewelddadig toe, politie staat voor raadsel" op Nieuwsblik -.

Jongens takelden nachtvissers in Beekse Bergen extreem gewelddadig toe, politie staat voor raadsel..
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 21:56
Bergen

De nachtvissers die in augustus werden neergestoken met een kapotte fles in vakantiepark Beekse Bergen, zijn daarbij zo grof verwond dat de politie vandaag beelden toont.

Melding hulpdiensten Eindhoven
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 21:51
Eindhoven

Tussen Boxtel en Eindhoven Centraal rijden er geen treinen door inzet van hulpdiensten.

Melding hulpdiensten Eindhoven
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 21:33
Eindhoven

's-Hertogenbosch-Eindhoven ?? Inzet van hulpdiensten.

Rellen blijven #Eindhoven bespaard na massale inzet politie.
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 21:24
Eindhoven

En het afhaken van #Zeurpieten #ZwartePiet -en waren er wel. .

De @politie - ook in Nederland - liegt altijd. Elke keer weer blijken rapporten niet te kloppen.
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 21:14
Bergen

Dit is het betonrot in onze rechtstaat. En vervolgens maar zeiken dat we agenten filmen... Hoe zou dat nu komen? .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Eindhoven

Instellen