“Rijkswaterstaat maakt herstel Paddepoelsterbrug onnodig ingewikkeld”

Woensdag 12 juni 2019 17:00 uur

Groningen

Bron OOG TV

Rijkswaterstaat maakt het herstel van de Paddepoelsterbrug onnodig ingewikkeld. Dat zegt raadslid Tom Rustebiel van D66 naar aanleiding van het nieuws dat er een tijdelijke fiets- en voetgangersbrug gaat komen.

Lees het volledige artikel op OOG TV

Bekijk al het lokale nieuws van Groningen

“Rijkswaterstaat maakt herstel Paddepoelsterbrug onnodig ingewikkeld”

Meer meldingen in deze omgeving

De Groot (D66) doet aangifte tegen boeren, net als 'gekaapt' vliegveld in Eelde.
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 16:09
Groningen

De boeren doen op hun beurt aangifte tegen minister Schouten ('dierenmishandeling!'). Politie heeft het er maar druk mee. .

Melding politie Martinikerkhof Groningen
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 13:47
Martinikerkhof , Groningen

#Politie - Veiligheid en openbare orde/Aantast.

Brandweer met grote spoed naar Sledemennerstraat in Groningen
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 13:45
Sledemennerstraat , Groningen

Op 3 juli 2020 om 13:45 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Sledemennerstraat te Groningen.

Politie naar Martinikerkhof in Groningen
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 13:31
Martinikerkhof , Groningen

Op 3 juli 2020 om 13:30 is de politie uitgereden naar Martinikerkhof te Groningen.

Boeren brengen vluchten voor umcg ziekenhuis en van traumahelikopter in gevaar vliegveld Eelde..
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 13:22
Groningen

Groningen Airport Eelde doet aangifte van vernieling door boeren, vanwege vernielingen in de nacht van donderdag op vrijdag.

Zijn ze ook gearresteerd net als die mensen die protesteerden tegen 1,5 meter.?
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 12:16
Groningen

@Politie Protesterende boeren richten schade aan bij landingsbaan vliegveld Eelde -.

Mag je door rood rijden als er een ambulance aan komt?
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 12:08
Groningen

:. ??: #brandweer #ambulance #politie #zwaailichten #spoed.

Melding politie Grote Markt Groningen
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 10:08
Grote Markt , Groningen

Het was weer raak gister in Groningen. Honderden trekkers met boze boeren trokken naar de stad om te protesteren.

Melding politie Groningen
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 10:03
Groningen

Boeren die proberen binnenstad Groningen te bereiken, worden door de politie tegengehouden #boeren.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Vrijdag 3 juli 2020 om 09:16
Groningen

"Duikers brandweer vissen honderd jaar oud theepotje op" #nieuws #groningen #112.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Groningen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl