Steen vanaf Meedenpad tegen auto op ringweg gegooid

Dinsdag 14 januari 2020 19:40 uur

Groningen

Bron 112 Groningen

Groningen - Een vrouw reed met vriendinnen terug op de ring van zuid naar noord en plotseling kwam er een steen door de ruit, dit vanaf het Meedenpad boven de ringweg bij Kardinge. Een levensgevaarlijke actie.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Groningen

Steen vanaf Meedenpad tegen auto op ringweg gegooid

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar De Savornin Lohmanlaan in Groningen vanwege brand
112 melding
Zondag 17 januari 2021 om 14:53
De Savornin Lohmanlaan , Groningen

Op 17 januari 2021 om 14:52 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar De Savornin Lohmanlaan te Groningen.

Brandweer met grote spoed naar G. Sterringastraat in Groningen
112 melding
Zondag 17 januari 2021 om 13:39
G. Sterringastraat , Groningen

Op 17 januari 2021 om 13:39 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar G. Sterringastraat te Groningen.

Politie met grote spoed naar Wielewaalplein in Groningen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 22:43
Wielewaalplein , Groningen

Op 16 januari 2021 om 22:43 is de politie met grote spoed uitgereden naar Wielewaalplein te Groningen.

Brandweer met gepaste spoed naar Celebesstraat in Groningen vanwege afgaan rookmelder
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 14:36
Celebesstraat , Groningen

Op 16 januari 2021 om 14:36 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Celebesstraat te Groningen.

Brandweer met grote spoed naar E. Thomassen à Thuessinklaan in Groningen vanwege personen te water
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 10:09
E. Thomassen à Thuessinklaan , Groningen

Op 16 januari 2021 om 10:08 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar E. Thomassen à Thuessinklaan te Groningen.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 09:16
Groningen

"Avondklok is ‘rotmaatregel', maar invoering hebben we zelf in de hand'" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 09:16
Groningen

"Toename van fraude via online handel opvallend hoog" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 09:16
Westerhaven , Groningen

"Bezorgbus rijdt zich vast op betonnen bal" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 09:16
Groningen

"Het verschil tussen stucen en behangen bij nieuwbouw" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 09:16
Groningen

"53 nieuwe besmettingen in gemeente Groningen; drie sterfgevallen" #nieuws #groningen #112.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Groningen

Instellen