Zon verstandig en laat je op tijd controleren op huidkanker

Dinsdag 30 juni 2020 01:30 uur

Groningen

Bron 112 Groningen

Groningen - Het is zomer. De terrassen zijn weer open en op de stranden is het druk. De zon schijnt flink. Voor liefhebbers van de zon is dat heerlijk, maar dermatologen maken zich zorgen.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Groningen

Zon verstandig en laat je op tijd controleren op huidkanker

Meer meldingen in deze omgeving

Politie houdt 28-jarige verdachte uit Westerwolde aan voor negen illegale afvaldumpingen - Dagblad van het Noorden.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 07:28
Groningen

De politie heeft donderdag een 28-jarige inwoner van Westerwolde aangehouden. Hij wordt verdacht van negen illegale afvaldumpingen.

Bestuurder rijdt met 200 km/u over A7, rijbewijs door politie ingevorderd.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 01:27
Groningen

Groningen - Agenten van Team Verkeer Noord-Nederland hebben maandagavond een snelheidscontrole gehouden op de A7 nabij Groningen.

: Scooterrijder gewond bij aanrijding op Friesestraatweg -.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 00:42
Friesestraatweg , Groningen

GRONINGEN – Bij een mogelijke schietpartij aan de Zandsteenlaan in de wijk Vinkhuizen is maandagmiddag een…

Melding politie Groningen
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 23:57
Groningen

@itisme_Patty Aandacht vragen is aandacht krijgen he? Wie van de politie of ME Groningen heeft zin in een extra nachtdienst aankomende 14 dagen?

112Groningen - Bestuurder rijdt met 200 km/u over A7, rijbewijs door politie ingevorderd.
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 23:32
Groningen

Groningen - Agenten van Team Verkeer Noord-Nederland hebben maandagavond een snelheidscontrole gehouden op de A7 nabij Groningen.

Persoon gewond bij schietpartij in Vinkhuizen. #Groningen
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 23:24
Zandsteenlaan , Groningen

GRONINGEN – Bij een vermoedelijke schietpartij aan de Zandsteenlaan in de stadswijk Vinkhuizen is vanmiddag een persoon gewond geraakt.

En met dit gajes gaan de.@cdavandaag kandidaten in gesprek! Trekkers als tanks gebruiken.
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 23:20
Groningen

Alle aanwijzingen en afspraken negeren. En daar praat je mee? Volstrekt van de realiteit los en een rotstreek naar provincie, gemeente, marechaussee, politie! .

Veigheidsregio Groningen: #Verbod op #protesten met #trekkers & andere #landbouwvoertuigen in heel #Groningen Politie, brandweer en ambulances zijn gehinderd.
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 23:16
Groningen

'Dit is bedreigend voor de gezondheid' Het verbod gaat direct in en duurt een week. ?????? .

In Groningen zijn drie verdachten aangehouden na een 'mogelijk schietincident' aan de Zandsteenlaan, aldus de politie. Ook is er zeker een gewonde gevallen..
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 21:18
Zandsteenlaan , Groningen

Agenten zijn in kogelwerende vesten op straat in Groningen na een incident waarbij iemand gewond raakte.

Politie houdt 28-jarige verdachte uit Westerwolde aan voor 9 illegale afvaldumpingen.
112 melding
Maandag 6 juli 2020 om 20:37
Groningen

De politie heeft donderdag een 28-jarige inwoner van Westerwolde aangehouden. Hij wordt verdacht van negen illegale afvaldumpingen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Groningen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl