Donderdag 4 juni 2026 12:04 uur
Groningen
Ontvang updates voor Groningen
Het afgelopen jaar is het aantal huishoudens in de gemeente Groningen dat gebruik maakt van de voedselbank, gestegen met tien procent. Op 1 juni stonden 604 huishoudens in het systeem. ‘Dat zijn 1260 monden die we voeden, waaronder die van vierhonderd kinderen.’
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Groningen