Dinsdag 23 juni 2026 23:53 uur
Groningen
Ontvang updates voor Groningen
De polikliniek Keel-, Neus- en Oorheelkunde (KNO) van het UMCG is woensdag weer normaal geopend. Dat meldt het ziekenhuis. Dinsdag moest de afdeling gesloten worden na rookontwikkeling in het gebouw.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Groningen