Woensdag 24 juni 2026 08:22 uur
Groningen
Ontvang updates voor Groningen
Inwoners van Midden-Groningen kunnen takken en ander groenafval na de storm afgelopen weekend, vanaf vandaag gratis wegbrengen. Het groenafvalbrengpunt is tot en met 11 juli dagelijks geopend. Ook begint de gemeente met een extra takkenroute. De regeling is bedoeld voor groenafval uit tuinen en van eigen grond.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Groningen