Vrijdag 26 juni 2026 13:49 uur
Lansingerland
Ontvang updates voor Lansingerland
Dertien echtparen die het afgelopen halfjaar hun diamanten huwelijk vierden, zijn op vrijdag 26 juni door de gemeente Lansingerland ontvangen tijdens een feestelijke ochtend in het gemeentehuis. Alle aanwezige stellen stapten in 1966 in het huwelijksbootje en werden door burgemeester Rik van der Linden in het zonnetje gezet.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Lansingerland