Nijmeegse atleet Mike Foppen: ‘Ik ben een uithangbord. Leuk!’

Vrijdag 14 februari 2020 12:26 uur

Nijmegen

Bron De Gelderlander

NIJMEGEN - De Nijmeegse atleet Mike Foppen is sinds twee maanden professioneel hardloper met contracten als ambassadeur van de Zevenheuvelenloop en bij kledinggigant Nike. Hij wil niets liever dan zich plaatsen voor de Olympische Spelen in Tokio. Kwalificatie is het eerste obstakel, het Aziatische klimaat het tweede.

Lees het volledige artikel op De Gelderlander

Bekijk al het lokale nieuws van Nijmegen

Nijmeegse atleet Mike Foppen: ‘Ik ben een uithangbord. Leuk!’

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Van Welderenstraat in Nijmegen
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 17:26
Van Welderenstraat , Nijmegen

Op 19 februari 2020 om 17:25 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Van Welderenstraat te Nijmegen.

Ambulance met grote spoed naar Groenewoudseweg in Nijmegen
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 16:41
Groenewoudseweg , Nijmegen

Op 19 februari 2020 om 16:41 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Groenewoudseweg te Nijmegen.

We duiken de Nijmeegse geschiedenis in met @droogmatroos/@dekaaisjouwer!
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 13:23
Waalkade , Benedenstad

De derde les gaat over de Kaaisjouwers. Zij verrichtten onnoemelijk zwaar werk. Het was dan ook niet zo gek dat de Koperen Bout, de Nijmeegse politie, bang voor ze was. ..

1) We blikken terug op 2015: Protestactie politie veroorzaakt langzaam rijdend verkeer op snelwegen  #boerenactie #boerenprotest #agractie .
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 09:41
Nijmegen

Het politieprotest op de snelweg, dat woensdagochtend in het noorden van het land is begonnen, heeft langzaam rijdend verkeer tot gevolg.

Ambulance met grote spoed naar Wolfskuilseweg in Nijmegen
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 08:44
Wolfskuilseweg , Nijmegen

Op 19 februari 2020 om 08:43 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Wolfskuilseweg te Nijmegen.

Politie naar Wolfskuilseweg in Nijmegen vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 08:44
Wolfskuilseweg , Nijmegen

Op 19 februari 2020 om 08:44 is de politie uitgereden naar Wolfskuilseweg te Nijmegen.

@poldrenthe Als de politie het zelf doet, dan mag het wel?
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 08:05
Nijmegen

12 1/2 uur lang 60 km per uur rijden op snelwegen. Hoeveel zijn er toen van de weg gehaald en/of boetes gekregen? .

@POL_DenHaag Oh, boeren mogen dat niet ??Politie deed het van  tot  .
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 08:01
Nijmegen

Het politieprotest op de snelweg, dat woensdagochtend in het noorden van het land is begonnen, heeft langzaam rijdend verkeer tot gevolg.

Melding politie Nijmegen
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 07:11
Nijmegen

Goedemorgen, your wake-up call, de #ochtenddienst is #present #dispatch #meldkamer #politie #Arnhem #Nijmegen met oa #boerenprotest heb een veilige dag vandaag!.

Brandweer met gepaste spoed naar De Gildekamp in Nijmegen
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 01:58
De Gildekamp , Nijmegen

Op 19 februari 2020 om 01:57 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar De Gildekamp 30 te Nijmegen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Nijmegen

Instellen