De Limburger
Maandag 28 maart 2022 om 09:00
Gemeente Heerlen verlengt de periode dat de terrassen mogen worden uitgebreid met twee jaar, tot 1 april 2024. De gemeente wil hiermee horecaondernemers, na de twee zware coronajaren, helpen en onders
Nuth > Hulsberg