Ov-staking: woensdagmorgen 24 juni tot 8:00 uur geen NS-treinen

Dinsdag 23 juni 2026 15:37 uur

Oldambt

Ontvang updates voor Oldambt

Landelijk – Vakbonden hebben voor woensdagochtend 24 juni een staking aangekondigd in een grote deel van het openbaar vervoer. Ze voeren actie tegen de voorgenomen bezuinigingen van het kabinet op de sociale zekerheid. Daardoor rijden er woensdagochtend in het hele land van 4:00 tot 8:00 uur geen NS-treinen. Qbuzz en Arriva houden rekening met uitval en vertraging in onze provincie. Voor informatie over andere treinen en over stads- en streekvervoer: check de website van je vervoerder.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Oldambt

Ov-staking: woensdagmorgen 24 juni tot 8:00 uur geen NS-treinen

Meer meldingen in deze omgeving

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Dinsdag 23-6-2026
Winschoten

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oldambt

Instellen

Meer nieuws in Oldambt

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement