Dinsdag 23 juni 2026 15:37 uur
Oldambt
Ontvang updates voor Oldambt
Landelijk – Vakbonden hebben voor woensdagochtend 24 juni een staking aangekondigd in een grote deel van het openbaar vervoer. Ze voeren actie tegen de voorgenomen bezuinigingen van het kabinet op de sociale zekerheid. Daardoor rijden er woensdagochtend in het hele land van 4:00 tot 8:00 uur geen NS-treinen. Qbuzz en Arriva houden rekening met uitval en vertraging in onze provincie. Voor informatie over andere treinen en over stads- en streekvervoer: check de website van je vervoerder.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldambt