Natuurbrandrisico verhoogd naar fase 2 in Groningen

Vrijdag 26 juni 2026 23:48 uur

Oldambt

Ontvang updates voor Oldambt

Groningen – Vanwege de aanhoudende droogte is het natuurbrandrisico in de provincie Groningen verhoogd naar fase 2. Dat betekent dat de kans op natuurbranden groter is en dat een brand zich snel en onvoorspelbaar kan ontwikkelen. Hulpdiensten, natuurbeheerders en terreineigenaren zijn daarom extra alert.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Oldambt

Natuurbrandrisico verhoogd naar fase 2 in Groningen

Meer meldingen in deze omgeving

Binnenlands nieuws
Zaterdag 27-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Zaterdag 27-6-2026
Oldambt



Binnenlands nieuws
Vrijdag 26-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Vrijdag 26-6-2026
Oldambt

Binnenlands nieuws
Vrijdag 26-6-2026
Oldambt


Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oldambt

Instellen

Meer nieuws in Oldambt

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement