Vrijdag 26 juni 2026 23:48 uur
Oldambt
Ontvang updates voor Oldambt
Groningen – Vanwege de aanhoudende droogte is het natuurbrandrisico in de provincie Groningen verhoogd naar fase 2. Dat betekent dat de kans op natuurbranden groter is en dat een brand zich snel en onvoorspelbaar kan ontwikkelen. Hulpdiensten, natuurbeheerders en terreineigenaren zijn daarom extra alert.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldambt