Geenstijl.nl
Dinsdag 30 augustus 2022 om 13:38
Oke, we gaan het halen. Het gasmetertje staat weldra in het groen, EN DAN ZIJN WE ER. Maar is dat wel zo? Iedereen maar jubelen dat we minder gas verbruiken, maar het is augustus & er staat geen k
Ooststellingwerf > Makkinga > Elsloo