Vijf jaar na opening Yumble: wat gebeurde er met het 'attractiepark van de toekomst'? - Looopings.nl

Woensdag 25 maart 2020 22:15 uur

Roermond

Bron Looopings.nl

Wat is er vandaag de dag nog over van het groots aangekondigde 'attractiepark van de toekomst'? Deze week is het precies vijf jaar geleden dat in Roermond het overdekte pretpark Yumble officieel werd geopend. Twee ambitieuze maar onervaren ondernemers - Daan de Kruijk en Marc Koerts - waren van plan om de Nederlandse pretparkwereld op te schudden met een gloednieuw concept. De bouw kostte 22 miljoen euro.

Lees het volledige artikel op Looopings.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Roermond

Vijf jaar na opening Yumble: wat gebeurde er met het 'attractiepark van de toekomst'? - Looopings.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Op fietscontrole met de politie: handig PR-moment? Hoe beïnvloedt de coronacrisis de controlerende taak van de pers?
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 23:26
Leeuwen

Daar praat Clairy Polak over met journalist Sophie van Leeuwen. Terugkijken? Dat kan hier:. @NPO2.

Ambulance met grote spoed naar Plutolaan in Roermond
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 22:43
Plutolaan , Roermond

Op 7 april 2020 om 22:43 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Plutolaan te Roermond.

Ambulance met grote spoed naar Keulsebaan in Roermond
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 19:34
Keulsebaan , Roermond

Op 7 april 2020 om 19:34 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Keulsebaan te Roermond.

Ambulance met grote spoed naar Hendriklaan in Roermond
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 12:32
Hendriklaan , Roermond

Op 7 april 2020 om 12:31 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Hendriklaan te Roermond.

Op fietscontrole met de politie: handig PR-moment? Hoe beïnvloedt de coronacrisis de controlerende taak van de pers?
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 09:57
Leeuwen

Daar praat Clairy Polak over met journalist Sophie van Leeuwen. Terugkijken? Dat kan hier:. @NPO2.

Ambulance met grote spoed naar Willem II Singel in Roermond
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 08:16
Willem II Singel , Roermond

Op 7 april 2020 om 08:16 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Willem II Singel te Roermond.

Ambulance met grote spoed naar Prinses Margrietstraat in Swalmen
112 melding
Dinsdag 7 april 2020 om 05:53
Prinses Margrietstraat , Swalmen

Op 7 april 2020 om 05:52 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Prinses Margrietstraat te Swalmen.

Ambulance met gepaste spoed naar Op de Peelberg in Herten
112 melding
Maandag 6 april 2020 om 19:20
Op de Peelberg , Herten

Op 6 april 2020 om 19:19 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Op de Peelberg te Herten.

Storing voorbij: aanrijding Eindhoven-Roermond #ns.
112 melding
Maandag 6 april 2020 om 15:10
Roermond

Tussen Eindhoven Centraal en Roermond is er een verstoring in de treindienst door een aanrijding.

Priesterstudenten van het grootseminarie Rolduc in Kerkrade maken ambulances schoon om zo hun ‘steentje bij te dragen aan het bestrijden van de coronacrisis'. #ambulance .
112 melding
Maandag 6 april 2020 om 14:11
Roermond

Priesterstudenten van het grootseminarie Rolduc in Kerkrade maken ambulances schoon om zo hun ‘steentje bij te dragen aan het bestrijden van de coronacrisis’.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Roermond

Instellen