Verlaging dijk Lateraalkanaal: daling Maas tot 20 centimeter - De Limburger

Donderdag 26 maart 2020 18:10 uur

Roermond

Bron De Limburger

De waterrecreatie moet een boost krijgen door de verlaging van de dijk langs het Lateraalkanaal, die als compensatiemaatregel geldt voor nieuwe activiteiten in het winterbed van de Maas.

Lees het volledige artikel op De Limburger

Bekijk al het lokale nieuws van Roermond

Verlaging dijk Lateraalkanaal: daling Maas tot 20 centimeter - De Limburger

Meer meldingen in deze omgeving

Politie Roermond, Brandweer Roermond en AmbulanceZorg Limburg-Noord: van ons krijgen jullie ook een daverend applaus, want jullie inzet is ook bewonderenswaardig! ??????.
112 melding
Zondag 5 april 2020 om 00:00
Roermond

Vandaag kwamen onze collega's ?van de politie, brandweer en ambulances met loeiende sirenes naar het ziekenhuis om een eerbetoon aan ons personeel te brengen. Kippenvel!

Ambulance met gepaste spoed naar Kazerneplein in Roermond
112 melding
Zaterdag 4 april 2020 om 23:36
Kazerneplein , Roermond

Op 4 april 2020 om 23:35 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Kazerneplein te Roermond.

Ambulance met gepaste spoed naar Broekhin Noord in Roermond
112 melding
Zaterdag 4 april 2020 om 13:22
Broekhin Noord , Roermond

Op 4 april 2020 om 13:22 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Broekhin Noord te Roermond.

Ambulance met gepaste spoed naar Brededwarsstraat in Roermond
112 melding
Zaterdag 4 april 2020 om 08:35
Brededwarsstraat , Roermond

Op 4 april 2020 om 08:35 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Brededwarsstraat te Roermond.

Ambulance met grote spoed naar Beethovenstraat in Roermond
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 00:49
Beethovenstraat , Roermond

In de nacht van donderdag op vrijdag 3 april 2020 om 00:48 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Beethovenstraat te Roermond.

Vandaag kwam Politie Roermond, Brandweer Roermond en AmbulanceZorg Limburg-Noord met loeiende sirenes naar het ziekenhuis om een eerbetoon aan ons personeel te brengen. Kippenvel! ??.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 21:32
Roermond

Vandaag kwamen onze collega's ?van de politie, brandweer en ambulances met loeiende sirenes naar het ziekenhuis om een eerbetoon aan ons personeel te brengen. Kippenvel!

Politie Roermond, Brandweer Roermond en AmbulanceZorg Limburg-Noord: van ons krijgen jullie ook een daverend applaus, want jullie inzet is ook bewonderenswaardig! ??????.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 21:31
Roermond

Vandaag kwamen onze collega's ?van de politie, brandweer en ambulances met loeiende sirenes naar het ziekenhuis om een eerbetoon aan ons personeel te brengen. Kippenvel!

Brandweer met grote spoed naar Schepen van Hertefeltstraat in Roermond vanwege brand
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 20:43
Schepen van Hertefeltstraat , Roermond

Op 2 april 2020 om 20:42 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Schepen van Hertefeltstraat te Roermond.

Politie Roermond, Brandweer Roermond en AmbulanceZorg Limburg-Noord: van ons krijgen jullie ook een daverend applaus, want jullie inzet is ook bewonderenswaardig! ??????.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 18:31
Roermond

Vandaag kwamen onze collega's ?van de politie, brandweer en ambulances met loeiende sirenes naar het ziekenhuis om een eerbetoon aan ons personeel te brengen. Kippenvel!

Melding brandweer Roermond
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 14:51
Roermond

Eerbetoon in #Roermond: Politie, brandweer, ambudiensten (incl.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Roermond

Instellen