Brabants Dagblad
Dinsdag 18 maart 2025 om 19:40
BERLICUM - De Plus aan het Mercuriusplein in Berlicum gaat verdwijnen. En dat vinden veel vaste klanten van de supermarkt jammer. ,,Ik vind het echt verschrikkelijkâ€, zegt een van de vaste klanten.
Sint-Michielsgestel > Berlicum