Beknelling op Koudekerkseweg in Vlissingen - Alarmeringen.nl

Donderdag 22 juli 2021 01:49 uur

Vlissingen

Bron Alarmeringen.nl

Op de Koudekerkseweg in Vlissingen heeft woensdagnacht een aanrijding plaatsgevonden, waarbij mogelijk één of meerdere personen gewond zijn geraakt.

Lees het volledige artikel op Alarmeringen.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Vlissingen

Beknelling op Koudekerkseweg in Vlissingen - Alarmeringen.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Woensdag 28 juli 2021 om 18:51
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Woensdag 28 juli 2021 om 13:08
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Woensdag 28 juli 2021 om 07:24
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw geslagen bij poging straatroof -.
112 melding
Woensdag 28 juli 2021 om 06:01
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen – Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Woensdag 28 juli 2021 om 00:51
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Dinsdag 27 juli 2021 om 21:01
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Dinsdag 27 juli 2021 om 17:58
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Politie zoekt man die vrouw sloeg en haar tas probeerde te stelen.
112 melding
Dinsdag 27 juli 2021 om 16:06
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Het Gaston een “ getinte” jonge man. Goh, dat mogen wij toch niet weten want getinte jonge mensen doen toch nooit wat.

Scooterrijdster lichtgewond na aanrijding met personenauto.
112 melding
Dinsdag 27 juli 2021 om 15:28
Nieuwe Vlissingseweg , Vlissingen

VLISSINGEN – Bij een aanrijding in Vlissingen is vanmiddag een scooterrijdster lichtgewond geraakt. Vervoer naar het ziekenhuis bleek niet noodzakelijk

Vrouw raakt gewond bij poging straatroof Vlissingen door donker getinte man: Politie op zoek naar getuigen.????Het slachtoffer krijgt de hartelijke diversiteitsgroetjes van alle Nederlanders die in de afgelopen decennia op pro-immigratie partijen stemden.???? .
112 melding
Dinsdag 27 juli 2021 om 14:50
President Rooseveltlaan , Vlissingen

Vlissingen - Op de kruising van de Bloemenlaan met de President Rooseveltlaan heeft zaterdagavond 24 juli een man geprobeerd om de tas van een fietsster te beroven.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Vlissingen

Instellen