Donderdag 4 juni 2026 07:00 uur
Wassenaar
Ontvang updates voor Wassenaar
Op vrijdag 29 mei presenteerden D66, VVD en Lokaal Wassenaar het samenwerkingsakkoord ‘Samen bouwen aan Wassenaar’. Tijdens de raadsvergadering van dinsdag 2 juni werden de vier nieuwe wethouders officieel geïnstalleerd: Laurens van Doeveren en Rebecca Baart (VVD), Paut Struik (D66) en Wendy Frigge (Lokaal Wassenaar!). Samen met burgemeester Leendert de Lange vormen zij het nieuwe college voor de bestuursperiode 2026–2030.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wassenaar