RTV Noord
Donderdag 11 april 2019 om 09:00
Shell vraagt aan de pomp (vrijwillig) één cent extra, om er bomen van te planten. Zo kunnen we de CO2-schade die we aanrichten met autorijden, deels compenseren. Goed plan, Beter Weters?
Zuidhorn > Wijk 02 > Saaksum