Dinsdag 17 september 2019 om 02:26
Afkomstig van Twitter
Een 30-jarige man is zondagnacht opgepakt voor het neersteken van drie jongeren van 15 en 16 in de wijk Westerpark in Breda. De verdachte uit Breda werd rond vier uur thuis opgepakt. De jonge slachtoffers probeerden zondagavond een vechtpartij te sussen die in het park was ontstaan, zo meldt de politie. Ze werden vervolgens zelf slachtoffer van de man die een mes pakte en wild om zich heen begon te steken.
Breda > Breda West > Westerpark