Maandag 9 september 2019 om 07:31
Afkomstig van Twitter
Op de Judith Leysterstraat in Ede woedde in de nacht van zondag op maandag een woningbrand. De eerste melding kwam binnen om 01.02 uur. De bewoner van het pand wist zichzelf op tijd in veiligheid te brengen. Hij werd de rest van de nacht elders opgevangen, de woning is niet bewoonbaar. Voor het slachtoffer kwam een ambulance ter plaatse. Voor zover bekend werd hij niet naar een ziekenhuis vervoerd. Stichting Salvage kwam ter plaatse om de eigenaar van het pand op weg te helpen met het nemen van de eerste maatregelen en met de afhandeling van de schade.
Ede > Maandereng > Elskamp > 6717SH