Donderdag 5 maart 2020 om 19:52
Afkomstig van Twitter
DEVENTER / OLST - De brandweer is vanochtend rond 9:15 vast komen te zitten in de modder toen ze op weg waren naar een ongeval met een trein tussen Olst en Deventer. De enige plek om de ongevalslocatie te bereiken was via honderden meters over een modderige zandweg, waardoor de gok moest worden genomen om toch de weg in te rijden. De brandweerwagen was bijna bij het spoor toen de wagen begon te glijden in de modder en in een greppel langs de weg belandde. De brandweerauto zat muurvast en de brandweermannen besloten de laatste 100 meter met hun materialen te lopen om toch zo snel mogelijk hulp te kunnen verlenen bij de trein.
Olst-Wijhe > Olst