Zondag 8 maart 2020 om 15:30
Afkomstig van Twitter
Door de ontmanteling van de V1 bom langs de A1 bij Wilp loopt het verkeer in Deventer helemaal vast. De politie, verkeersregelaars en de gemeente proberen het zo goed mogelijk door te laten stromen.
Olst-Wijhe > Wijhe