Dinsdag 10 maart 2020 om 00:50
Afkomstig van Twitter
Vanmorgen kreeg ik van een zeer betrokken inwoonster signalen dat bewoners in de omgeving van de brandweer kazerne (NWK)zich onveilig voelden nav incidenten, helaas geen meldingen ontvangen, dus staan wij morgen vanaf uur op de Pr. Alexanderlaan 2 in Nieuwerkerk,kom allen!.
Schouwen-Duiveland > Nieuwerkerk