Juwelier met gouden combi

Maandag 15 april 2019 14:31 uur

Arnhem

Bron De Gelderlander

Zelf heeft Alexander Punte zojuist Abraham gezien. Maar de juwelierszaak aan het hoofd waarvan hij staat, is al 89 jaar oud. Zijn grootvader begon de winkel in de Arnhemse Rijnstraat, zijn vader nam het van hem over en met de 50-jarige Punte staat de derde generatie aan het roer.

Lees het volledige artikel op De Gelderlander

Bekijk al het lokale nieuws van Arnhem

Juwelier met gouden combi

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 14:28
Arnhem

Er liep een compleet naakte man schreeuwend in Arabisch met een gigantisch mes langs mij.

Melding politie Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 13:31
Arnhem

Er liep een compleet naakte man schreeuwend in Arabisch met een gigantisch mes langs mij.

Agenten overmeesteren naakte man die in Arnhem met mes zwaait, schreeuwt en wartaal brabbelt.
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 13:23
Rosendaalsestraat , Arnhem

// Man onder invloed van......? Waarvan wil de politie niet zeggen. Ja, blijf maar lekker kiekeboe spelen en vooral de dingen niet bij de naam noemen!

Melding traumahelikopter Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 11:50
Arnhem

Lifeliner 3 is gaan vliegen vanaf #Arnhem live volgen?

Melding politie Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 11:29
Arnhem

Drietal sloeg vader en dochter bewusteloos in #Arnhem, politie geeft beelden vrij..

De politie in #Arnhem geeft beelden vrij van drie mannen die in het uitgaansleven een vader en dochter #bewusteloos slaan.
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 11:27
Arnhem

Een andere man wordt ook mishandeld. Wie zijn deze mannen? Bel 0800-6070 of 0800-7000 als je meer weet. Zaaknummer: 2019389834. .

Melding steekpartij Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 11:27
Arnhem

Ik snap de emoties als het om je eigen veiligheid gaat, tegelijkertijd vind ik het polariserend en stigmatiserend dat een hele groep (beschermd wonen) bewoners nu weg moeten van de buurt.

Politie overmeestert naakte man met mes die schreeuwt en wartaal brabbelt in Arnhem .
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 10:28
Rosendaalsestraat , Arnhem

ARNHEM - Een 55-jarige Arnhemmer is donderdagavond opgepakt omdat hij naakt en schreeuwend over straat liep met een mes.

Melding politie Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 10:21
Arnhem

Er liep een compleet naakte man schreeuwend in Arabisch met een gigantisch mes langs mij.

Melding politie Arnhem
112 melding
Vrijdag 21 februari 2020 om 10:06
Arnhem

Er liep een compleet naakte man schreeuwend in Arabisch met een gigantisch mes langs mij.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Arnhem

Instellen