Nederlands Watermuseum in Arnhem is de nummer 1 van Gelderland voor kinderen

Zaterdag 9 november 2019 10:04 uur

Arnhem

Bron De Gelderlander

ARNHEM/ALPHEN A/D RIJN - Het Nederlands Watermuseum in Arnhem is tijdens de Museumkids Awards in het Archeon te Alphen a/d Rijn uitgeroepen tot ‘hét Kidsproof Museum van Gelderland’. Die titel is gebaseerd op het oordeel van kinderen die het museum hebben bezocht.

Lees het volledige artikel op De Gelderlander

Bekijk al het lokale nieuws van Arnhem

Nederlands Watermuseum in Arnhem is de nummer 1 van Gelderland voor kinderen

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Brouwerijweg in Arnhem
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 23:51
Brouwerijweg , Arnhem

Op 14 november 2019 om 23:51 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Brouwerijweg te Arnhem.

@TonBennink Dit is al beter: Verwarde man legde nepbom op Arnhems terras .
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 22:01
Arnhem

ARNHEM - Een verwarde man heeft donderdagmiddag een nepbom achtergelaten op het terras van café-brasserie Dudok in het stadshart van Arnhem.

Verward. Verwarde man legde nepbom op Arnhems terras.
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:59
Arnhem

ARNHEM - Een verwarde man heeft donderdagmiddag een nepbom achtergelaten op het terras van café-brasserie Dudok in het stadshart van Arnhem.

Tuurlijk een ??Verwarde man legde nepbom op Arnhems terras.
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:56
Arnhem

ARNHEM - Een verwarde man heeft donderdagmiddag een nepbom achtergelaten op het terras van café-brasserie Dudok in het stadshart van Arnhem.

Verwarde man legde nepbom op Arnhems terras.
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:43
Arnhem

ARNHEM - Een verwarde man heeft donderdagmiddag een nepbom achtergelaten op het terras van café-brasserie Dudok in het stadshart van Arnhem.

Verwarde man legde op nepbom lijkend pakketje op terras in stadshart Arnhem .
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:25
Arnhem

ARNHEM - Een verwarde man heeft donderdagmiddag een nepbom achtergelaten op het terras van café-brasserie Dudok in het stadshart van Arnhem.

Treinverkeer #Eindhoven plat vanwege zoekactie #politie | NOS.
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 19:22
Arnhem

#Police #Rotterdam #Arnhem #Nederland #thursdayvibes #life #ThursdayThoughts ?????

Melding witwassen Arnhem
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 19:15
Arnhem

Hoi @gemeentearnhem, valt het jullie ook op dat er tegenwoordig in en om het centrum van Arnhem om de tien meter een Turkse kapper zit?

Politie naar Steenstraat in Arnhem
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 19:10
Steenstraat , Arnhem

Op 14 november 2019 om 19:09 is de politie uitgereden naar Steenstraat te Arnhem.

Brandweer naar Koningstraat in Arnhem
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 18:14
Koningstraat , Arnhem

Op 14 november 2019 om 18:13 is de brandweer uitgereden naar Koningstraat te Arnhem.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Arnhem

Instellen