Donderdag 11 juni 2026 10:16 uur
Arnhem
Ontvang updates voor Arnhem
ARNHEM – Arnhem heeft een nieuw stadsbestuur. Nadat de gemeenteraad woensdag instemde met hun benoeming en de wethouders werden beëdigd, gaat de nieuwe ploeg donderdag officieel aan de slag. De komende vier jaar vormen zeven wethouders samen met burgemeester Ahmed Marcouch het dagelijks bestuur van de stad. Het nieuwe college rust op een coalitie van PRO, D66, Arnhem Centraal, Partij voor de Dieren en CDA. Samen beschikken deze partijen over een meerderheid van 22 van de 39 zetels in de Arnhemse gemeenteraad.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Arnhem