Donderdag 11 juni 2026 13:02 uur
Arnhem
Ontvang updates voor Arnhem
ARNHEM – Voor de Arnhemse muzikant Fokke de Jong voelt de release van de EP Anders Geland als een bijzondere thuiskomst. Ruim dertig jaar nadat hij als scholier een platencontract kreeg met zijn band Springend Wild, brengt hij opnieuw muziek uit via Red Bullet.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Arnhem