RTV NOF
Maandag 18 juni 2018 om 09:00
Gerrit de Haan uit De Westereen en student en club fotograaf in Groningen, trok zijn stoute schoenen aan en meldde zich aan voor Utopia 2. Op maandag 18 juni was het dan zover, rond 12 uur liep hij he
Dantumadiel > Centrum > De Falom