Politie.nl
Maandag 21 januari 2013 om 11:32
Groningen - De politie heeft vrijdagmiddag en –avond tussen 15.30 en 22.30 uur een verkeerscontrole gehouden op de N7 in de gemeente Groningen. Tijdens de verkeersactie van het motorrijders van de verkeersondersteuning werd er op de bepalingen van de Arbeidstijdenwetgeving gelet. De nadruk lag op de controle van fraude bij het gebruik van de tachograaf. De politie werkte samen met onder andere de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT), voorheen de Inspectie Verkeer en Waterstaat en de Rijksdienst voor het Wegverkeer.
Groningen > Noorddijk