Woensdag 10 juni 2026 21:08 uur
Haarlem
Ontvang updates voor Haarlem
Bewoners in Haarlem voelen zich flink benadeeld door de gemeente en handhaving. Anderhalf jaar waren ze in overleg over de plaatsing van een steiger en een bankje bij de vijver. De steiger is uiteindelijk geplaatst, maar voor het bankje was geen budget meer. Nu de bewoners een bankje, betaald uit eigen zak, hebben neergezet moet het van de gemeente toch weg. En dat zorgt voor frustratie in de buurt.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Haarlem