Bild: 'Schalke 04 wil Huntelaar om degradatie te voorkomen'

Donderdag 14 januari 2021 14:05 uur

Heerenveen

Bron Fean Online

Schalke 04 gaat een poging wagen om Klaas-Jan Huntelaar over te halen zijn carrière af te sluiten in Duitsland, meldt Bild . Die Königsblauen verkeren in een diepe crisis en kunnen de doelpunten van The Hunter extreem goed gebruiken.

Lees het volledige artikel op Fean Online

Bekijk al het lokale nieuws van Heerenveen

Bild: 'Schalke 04 wil Huntelaar om degradatie te voorkomen'

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Wilg in Heerenveen
112 melding
Zaterdag 16 januari 2021 om 07:08
Wilg , Heerenveen

Op 16 januari 2021 om 07:07 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Wilg te Heerenveen.

Meerdere vernielingen in wijk Nijehaske HEERENVEEN
112 melding
Donderdag 14 januari 2021 om 20:06
Trekker , Heerenveen

Afgelopen weekend en donderdagochtend zijn er meerdere vern....

Elektrische damesfiets op klaarlichte dag gestolen bij winkelcentrum De Greiden HEERENVEEN - Donderdagmiddag ron....
112 melding
Donderdag 14 januari 2021 om 15:16
Heerenveen

HEERENVEEN - Donderdagmiddag rond 13.00 uur is er een elektrische damesfiets gestolen bij de Jumbo in de Greiden in Heerenveen.

Politie met grote spoed naar Boarnsterdyk in Akkrum vanwege ongeval met letsel
112 melding
Donderdag 14 januari 2021 om 06:49
Boarnsterdyk , Akkrum

Op 14 januari 2021 om 06:49 is de politie met grote spoed uitgereden naar Boarnsterdyk te Akkrum.

Ongeval op de A7 tussen Joure en Heerenveen.
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 16:11
Heerenveen

Twee voertuigen kwamen door onbekende oorzaak met elkaar in botsing. De bestuurders zijn nagekeken door het personeel van een toegesnelde ambulance.

Eenzijdig ongeval op de A7 tussen Joure en Heerenveen HEERENVEEN
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 16:06
Heerenveen

Op de A7 tussen Joure en Heerenveen heeft woe....

Melding ongeval Tjalleberd
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 15:33
Tjalleberd

Stilstaand verkeer op de #A7 Heerenveen richting Drachten thv de afslag Tjalleberd, oorzaak ongeval: [2021/01/13 ] Ongeval/Wegvervoer/Letsel prio 1 Heerenveen A7 Re 147,1 ?@OmropFryslan? ?@RWS_NN? ?@RWSverkeersinfo?.

Brandweer naar Schoterlandseweg in Hoornsterzwaag vanwege letsel
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 11:29
Schoterlandseweg , Hoornsterzwaag

Op 13 januari 2021 om 11:29 is de brandweer uitgereden naar Schoterlandseweg te Hoornsterzwaag.

Brandweer met grote spoed naar Schoterlandseweg in Hoornsterzwaag vanwege letsel
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 11:26
Schoterlandseweg , Hoornsterzwaag

Op 13 januari 2021 om 11:26 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Schoterlandseweg te Hoornsterzwaag.

Politie met grote spoed naar Schoterlandseweg in Hoornsterzwaag vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 13 januari 2021 om 11:25
Schoterlandseweg , Hoornsterzwaag

Op 13 januari 2021 om 11:25 is de politie met grote spoed uitgereden naar Schoterlandseweg te Hoornsterzwaag.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Heerenveen

Instellen