Politie lost waarschuwingsschot bij jongerenfeest in Middelburg - Leeuwarder Courant

Zondag 2 augustus 2020 03:57 uur

Leeuwarden

Bron Leeuwarder Courant

De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een waarschuwingsschot gelost bij een jongerenfeest in een Middelburgse woning. Er zijn meerdere aanhoudingen verricht.

Lees het volledige artikel op Leeuwarder Courant

Bekijk al het lokale nieuws van Leeuwarden

Politie lost waarschuwingsschot bij jongerenfeest in Middelburg - Leeuwarder Courant

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Dahliastraat in Leeuwarden vanwege wateroverlast
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 21:45
Dahliastraat , Leeuwarden

Op 7 augustus 2020 om 21:45 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Dahliastraat te Leeuwarden.

Verwarde man dreigt met bom: politie zet flat af: Een 29-jarige verwarde man zorgde donderdagmiddag voor de nodige ophef aan de Johan Winklerwei in Leeuwarden. Hij zei een bom bij zich te hebben...
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 21:33
Johan Winklerwei , Leeuwarden

Een 29-jarige verwarde man zorgde donderdagmiddag voor de nodige ophef aan de Johan Winklerwei in Leeuwarden. Hij zei een bom bij zich te hebben.

Celstraf voor 'verbergen' uit opvang Fier weggelopen meisjes: LEEUWARDEN
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 21:32
Leeuwarden

Een 33-jarige Leeuwarder is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 90 dagen met een proeftijd van drie jaar, en een taakstraf van 240 uur...

Brandweer met grote spoed naar Pieter Sipmawei in Leeuwarden
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 16:04
Pieter Sipmawei , Leeuwarden

Op 7 augustus 2020 om 16:03 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Pieter Sipmawei te Leeuwarden.

Melding ambulance Leeuwarden inzake ziekenhuis afgevoerd
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 13:37
Leeuwarden

Bericht uit het ziekenhuis Leeuwarden... ik ben ernstig gevallen in lauwersoog.

Celstraf voor 'verbergen' uit opvang Fier weggelopen meisjes: LEEUWARDEN
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 12:37
Leeuwarden

Een 33-jarige Leeuwarder is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 90 dagen met een proeftijd van drie jaar, en een taakstraf van 240 uur...

Celstraf voor 'verbergen' uit opvang Fier weggelopen meisjes: Een 33-jarige Leeuwarder is ver....
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 12:15
Leeuwarden

Een 33-jarige Leeuwarder is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 90 dagen met een proeftijd van drie jaar, en een taakstraf van 240 uur.

Hulpdiensten massaal ingezet voor auto te water in Stroobossertrekvaart..
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 12:14
Leeuwarden

AUGSBUURT/TRIEMEN –¬†De hulpdiensten werden in de nacht van donderdag op vrijdag opgeroepen voor een auto te water in het¬†Stroobossertrekvaart bij Augsbuurt.

Melding traumahelikopter Leeuwarden
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 11:24
Leeuwarden

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Leeuwarden live volgen?

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Leeuwarden

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl