Een Rotterdammer in Leeuwarden: Hoe zag ik Friesland? - Leeuwarder Courant

Dinsdag 12 januari 2021 06:58 uur

Leeuwarden

Bron Leeuwarder Courant

Daniël Coenen verhuisde onlangs samen met zijn gezin van Rotterdam naar Leeuwarden. Hoe beleven zij de overstap van de Randstad naar Friesland? In een wekelijkse column vertelt hij de komende tijd over wat hij meemaakt. Vandaag deel 19: Hoe zag ik Friesland?

Lees het volledige artikel op Leeuwarder Courant

Bekijk al het lokale nieuws van Leeuwarden

Een Rotterdammer in Leeuwarden: Hoe zag ik Friesland? - Leeuwarder Courant

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Holstmeerweg in Leeuwarden
112 melding
Maandag 25 januari 2021 om 16:44
Holstmeerweg , Leeuwarden

Op 25 januari 2021 om 16:44 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Holstmeerweg te Leeuwarden.

Politie met grote spoed naar Prof. Mr. P.S. Gerbrandyweg in Leeuwarden vanwege ongeval met letsel
112 melding
Maandag 25 januari 2021 om 16:11
Prof. Mr. P.S. Gerbrandyweg , Leeuwarden

Op 25 januari 2021 om 16:10 is de politie met grote spoed uitgereden naar Prof. Mr. P.S. Gerbrandyweg te Leeuwarden.

Een man uit #Leeuwarden is veroordeeld tot een cel- en taakstraf voor zijn aandeel in de rellen tijdens de jaarwisseling.
112 melding
Maandag 25 januari 2021 om 13:31
Leeuwarden

Een 24-jarige man die betrokken was bij de rellen tijdens de jaarwisseling in Leeuwarden, is veroordeeld tot een celstraf van 60 dagen, waarvan 56 voorwaardelijk.

Leeuwarder veroordeeld tot cel- en taakstraf voor zijn aandeel in de rellen tijdens de jaarwiss....
112 melding
Maandag 25 januari 2021 om 13:25
Leeuwarden

Een 24-jarige man die betrokken was bij de rellen tijdens de jaarwisseling in Leeuwarden, is veroordeeld tot een celstraf van 60 dagen, waarvan 56 voorwaardelijk.

Brandweer met grote spoed naar Coopmansstraat in Leeuwarden
112 melding
Maandag 25 januari 2021 om 00:25
Coopmansstraat , Leeuwarden

Op 25 januari 2021 om 00:25 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Coopmansstraat te Leeuwarden.

Politie met grote spoed naar Tijnjedijk in Leeuwarden vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zondag 24 januari 2021 om 17:49
Tijnjedijk , Leeuwarden

Op 24 januari 2021 om 17:49 is de politie met grote spoed uitgereden naar Tijnjedijk te Leeuwarden.

Brandweer met grote spoed naar Engelsestraat in Leeuwarden vanwege afgaan rookmelder
112 melding
Zondag 24 januari 2021 om 12:22
Engelsestraat , Leeuwarden

Op 24 januari 2021 om 12:21 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Engelsestraat te Leeuwarden.

Nog 2 uurtjes en dan gaat de avondklok in. Heb je nog vragen?
112 melding
Zaterdag 23 januari 2021 om 19:04
Leeuwarden

Kijk op. Meer informatie over ons werk en Corona is te vinden op. Onze telefoonlijnen kunnen wij dan open houden voor mensen met andere (spoedeisende) hulpvragen. #PolLWD.

Melding politie Leeuwarden
112 melding
Zaterdag 23 januari 2021 om 09:37
Leeuwarden

@Mafkeesje1000 Als de politie in Amsterdam is , komt iedereen toch gezellig naar Leeuwarden.

Melding diefstal Werkmanslust Leeuwarden
112 melding
Vrijdag 22 januari 2021 om 22:44
Werkmanslust , Leeuwarden

#Leeuwarden Op donderdag 21/1 tussen 20.45 uur en 21.10 uur is er een diefstal geweest van 2 accu's vanuit een scootmobiel.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Leeuwarden

Instellen