Het sprookje van Lelystad Airport | Flevoland - De Stentor

Zaterdag 9 november 2019 10:00 uur

Lelystad

Bron De Stentor

Ik dirigeer mijn auto naar de eerste de beste parkeerhaven. Wat hoor ik nou? Het gaat op de radio over de verkeerstoren op Lelystad Airport die geopend is. Na een blije reportage van een journalist ter plekke die met een piloot over de landingsbaan van de luchthaven mee mag én een interview met de Luchtverkeersleiding die vertelt er helemaal klaar voor te zijn, blijkt uit een geheim rapport dat de luchthaven in jaar drie na de opening toch mag groeien. Vervolgens zegt de presentator een interview met de directeur van de Luchthaven, Hanne Buis, te zien, waarin ze vertelt niet te twijfelen over de opening van de luchthaven in 2020.

Lees het volledige artikel op De Stentor

Bekijk al het lokale nieuws van Lelystad

Het sprookje van Lelystad Airport | Flevoland - De Stentor

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Rode Klif in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 21:19
Rode Klif , Lelystad

Op 13 november 2019 om 21:18 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Rode Klif te Lelystad.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 20:37
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Onno R. die zijn vriendin Lara zou hebben doodgeschoten, hoort 12 jaar celstraf eisen.
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 17:17
Zoom

“Mama heeft bloed, mama wordt niet meer wakker. Ik denk dat ze dood is.” De woorden van een vier jarige kleuter als de politie in september 2018 een appartement aan de Goudbaard in Bergen op Zoom binnenvalt.

Brandweer met grote spoed naar Agoraweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 17:02
Agoraweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 17:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Agoraweg te Lelystad.

Politie naar Zuiveringweg in Lelystad vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 15:53
Zuiveringweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 15:53 is de politie uitgereden naar Zuiveringweg te Lelystad.

Politie naar Zuiveringweg in Lelystad vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 15:53
Zuiveringweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 15:53 is de politie uitgereden naar Zuiveringweg te Lelystad.

Politie naar Houtribweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 14:31
Houtribweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 14:31 is de politie uitgereden naar Houtribweg te Lelystad.

Politie naar Houtribweg in Lelystad
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 14:31
Houtribweg , Lelystad

Op 13 november 2019 om 14:31 is de politie uitgereden naar Houtribweg te Lelystad.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 11:50
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Dood door schuld. ???????? @LeonieVestering van @PvdDFlevoland dient vandaag motie van wantrouwen in tegen college na onrechtmatig doden van honderden gezonde edelherten in #Oostvaardersplassen  Lees ????..
112 melding
Woensdag 13 november 2019 om 08:39
Lelystad

De Partij voor de Dieren dient woensdag tijdens de Statenvergadering een motie van wantrouwen in tegen het college van gedeputeerde staten van Flevoland.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Lelystad

Instellen