Rotterdam wil koploper zonnepanelen worden: 'Minimaal een miljoen' - RTV Rijnmond

Woensdag 11 september 2019 16:19 uur

Rotterdam

Bron RTV Rijnmond

De gemeente Rotterdam wil vooraan lopen met het lokaal opwekken van zonne-energie. De verwachting is dat de vraag naar groene energie de komende jaren toeneemt, door de overstap op elektriciteit in de haven en in het verkeer en het sluiten van kolencentrales.

Lees het volledige artikel op RTV Rijnmond

Bekijk al het lokale nieuws van Rotterdam

Rotterdam wil koploper zonnepanelen worden: 'Minimaal een miljoen' - RTV Rijnmond

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer naar Vignolastraat in Rotterdam
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 12:24
Vignolastraat , Rotterdam

Op 19 september 2019 om 12:24 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Vignolastraat te Rotterdam.

Melding politie Rotterdam
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 11:49
Rotterdam

#Rotterdam voor Israël georganiseerd door #Nederlandse???? vrienden van #Israël???? werd door de #Politie @politieRdam_C met #honden 2 uren voortijdig #beëindigd na #aanvallen van #honderden #moslims??.

Melding moord Rozenburg
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 11:44
Rozenburg

Nu zijn we hoofdstuk 'pinnen' aanbeland. Met de pinpas werd de vroege ochtend na de moord op Caroline 350 euro gepind in Rozenburg.

Melding brandweer Rotterdam
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 11:10
Rotterdam

@PZAntwerpen Brandweer Rotterdam ??.

Politie naar Schiedamseweg in Rotterdam vanwege ongeval met letsel
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:44
Schiedamseweg , Rotterdam

Op 19 september 2019 om 10:43 is de politie uitgereden naar Schiedamseweg te Rotterdam.

Politie naar Schiedamseweg in Rotterdam vanwege ongeval met letsel
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:41
Schiedamseweg , Rotterdam

Op 19 september 2019 om 10:40 is de politie uitgereden naar Schiedamseweg te Rotterdam.

Ambulance naar Laan van Nieuw Blankenburg in Rozenburg
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:38
Laan van Nieuw Blankenburg , Rozenburg

Op 19 september 2019 om 10:37 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Laan van Nieuw Blankenburg te Rozenburg.

Moord op advocaat Derk Wiersum herdacht in Rotterdamse rechtbank .
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:32
Rotterdam

In de Rotterdamse rechtbank is vanochtend een herdenkingsbijeenkomst gehouden naar aanleiding van de liquidatie van de Amsterdamse advocaat Derk Wiersum. Zijn vrouw werkt als strafrechter in Rotterdam. De herdenking ging vooraf aan de vierde zittingsdag van de Oostvoornse kofferbakmoord. Verslaggever Sander Sonnemans twittert hierover live vanuit de rechtbank. Zijn tweets staan onderaan dit artikel.

Zo'n 5 jaar geleden, in het begin van @PolitiePRO247, plaatsen we deze (1e) #videoblog “Rennen voor een leven” over melding van een #reanimatie waarbij het s.o.
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:21
Kralingse Bos

bekneld zit onder de auto. Krijg nog steeds #kippenvel bij het kijken.. #PRO247 #Politiewerk

Brandweer naar Charloisse Kerksingel in Rotterdam vanwege brand
112 melding
Donderdag 19 september 2019 om 10:18
Charloisse Kerksingel , Rotterdam

Op 19 september 2019 om 10:17 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Charloisse Kerksingel te Rotterdam.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Rotterdam

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl