PIT – nieuwe lokale politieke partij opgericht in Sittard-Geleen

Woensdag 11 september 2019 13:28 uur

Sittard-Geleen

Bron Nieuws.nl

Sinds dinsdag is de gemeente een mogelijke partij rijker voor deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Lees het volledige artikel op Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Sittard-Geleen

PIT – nieuwe lokale politieke partij opgericht in Sittard-Geleen

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Overstraat in Munstergeleen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 09:05
Overstraat , Munstergeleen

Op 29 september 2020 om 09:04 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Overstraat te Munstergeleen.

Brandweer en politie met grote spoed naar Overstraat in Munstergeleen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 09:02
Overstraat , Munstergeleen

Op 29 september 2020 om 09:02 zijn brandweer en politie met grote spoed uitgereden naar Overstraat te Munstergeleen.

Meerdere gemeenten waarschuwen voor.
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 16:46
Sittard-Geleen

wegens oplichting met paspoorten en identiteitsbewijzen.

Politie naar Odasingel in Sittard vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 15:19
Odasingel , Sittard

Op 28 september 2020 om 15:18 is de politie uitgereden naar Odasingel te Sittard.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 14:15
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Politie naar Hemelsley in Sittard vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 12:51
Hemelsley , Sittard

Op 27 september 2020 om 12:51 is de politie uitgereden naar Hemelsley te Sittard.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 09:53
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Brandweer met gepaste spoed naar Pastoor Vonckenstraat in Geleen
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 08:44
Pastoor Vonckenstraat , Geleen

Op 27 september 2020 om 08:44 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pastoor Vonckenstraat te Geleen.

Brandweer met gepaste spoed naar Pastoor Vonckenstraat in Geleen
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 08:27
Pastoor Vonckenstraat , Geleen

Op 27 september 2020 om 08:26 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pastoor Vonckenstraat te Geleen.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 05:33
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Sittard-Geleen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl