Ensemble Lyrico – Ayres and Psalms van John Dowland

Woensdag 11 september 2019 17:17 uur

Sittard-Geleen

Bron Nieuws.nl

Op zondagmiddag 22 september geeft Ensemble Lyrico om 15:00 uur een concert in het oude Salviuskerkje in Limbricht.

Lees het volledige artikel op Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Sittard-Geleen

Ensemble Lyrico – Ayres and Psalms van John Dowland

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met grote spoed naar Overstraat in Munstergeleen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 09:05
Overstraat , Munstergeleen

Op 29 september 2020 om 09:04 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Overstraat te Munstergeleen.

Brandweer en politie met grote spoed naar Overstraat in Munstergeleen
112 melding
Dinsdag 29 september 2020 om 09:02
Overstraat , Munstergeleen

Op 29 september 2020 om 09:02 zijn brandweer en politie met grote spoed uitgereden naar Overstraat te Munstergeleen.

Meerdere gemeenten waarschuwen voor.
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 16:46
Sittard-Geleen

wegens oplichting met paspoorten en identiteitsbewijzen.

Politie naar Odasingel in Sittard vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Maandag 28 september 2020 om 15:19
Odasingel , Sittard

Op 28 september 2020 om 15:18 is de politie uitgereden naar Odasingel te Sittard.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 14:15
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Politie naar Hemelsley in Sittard vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 12:51
Hemelsley , Sittard

Op 27 september 2020 om 12:51 is de politie uitgereden naar Hemelsley te Sittard.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 09:53
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Brandweer met gepaste spoed naar Pastoor Vonckenstraat in Geleen
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 08:44
Pastoor Vonckenstraat , Geleen

Op 27 september 2020 om 08:44 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pastoor Vonckenstraat te Geleen.

Brandweer met gepaste spoed naar Pastoor Vonckenstraat in Geleen
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 08:27
Pastoor Vonckenstraat , Geleen

Op 27 september 2020 om 08:26 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pastoor Vonckenstraat te Geleen.

Diversiteit is onze kracht!????De rechtbank in Maastricht heeft twee Syriërs veroordeeld tot 5 en 6 jaar celstraf.
112 melding
Zondag 27 september 2020 om 05:33
Jos Klijnenlaan , Geleen

De cultuurverrijkers werden schuldig bevonden aan het plegen van twee gewapende overvallen en een poging tot overval.???? .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Sittard-Geleen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl