Ons land mag geen Holland meer heten: 'campagne slaat plank helemaal mis' - AD.nl

Dinsdag 14 januari 2020 19:00 uur

Giethoorn

Bron AD.nl

Internationaal heeft ons land zich altijd als ‘Holland’ gepromoot. Maar sinds 1 januari ligt het succesvolle Holland-logo met oranje tulp in de prullenmand: in het buitenland gaan we voortaan de boer op met ‘Netherlands’. Amerikaanse marketingdeskundigen uiten in The New York Times hun verbazing. ,,Een oplossing voor een niet-bestaand probleem.’’

Lees het volledige artikel op AD.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Steenwijkerland

Ons land mag geen Holland meer heten: 'campagne slaat plank helemaal mis' - AD.nl

Meer meldingen in deze omgeving

'Ik was één van de eerste Turken bij de politie. De druk op mijn schouders was enorm.
112 melding
Dinsdag 21 januari 2020 om 17:22
Steenwijk

Ik mocht niet mislukken. Mislukte ik, dan had ik het voor heel veel Turken na mij verpest, dan hadden al die doemdenkers gelijk gekregen.'. #Havenloods

Melding politie Baars inzake recherche
112 melding
Dinsdag 21 januari 2020 om 14:00
Baars

De docu over #devillamoord aan het terugkijken. Tenenkrommend en woest hoe de recherche/politie dit heeft gedaan !

'Ik was één van de eerste Turken bij de politie. De druk op mijn schouders was enorm.
112 melding
Maandag 20 januari 2020 om 15:42
Steenwijk

Ik mocht niet mislukken. Mislukte ik, dan had ik het voor heel veel Turken na mij verpest, dan hadden al die doemdenkers gelijk gekregen.'. #Havenloods

Bekijk De Villamoord: De geheime informant op.. In dit geval zijn de politie, de rechter, de officier van justitie de criminelen.
112 melding
Maandag 20 januari 2020 om 13:36
Baars

Het is schandalig dat deze mensen veroordeeld zijn en het heeft Dave zelfs het leven gekost. Sprakeloos ben ik!

Melding politie Baars
112 melding
Zaterdag 18 januari 2020 om 23:23
Baars

#villamoord wat n afschuwelijke horror beelden.

Politie naar Eesveenseweg in Eesveen vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Vrijdag 17 januari 2020 om 10:21
Eesveenseweg , Eesveen

Op 17 januari 2020 om 10:20 is de politie uitgereden naar Eesveenseweg te Eesveen.

Politie naar Eesveenseweg in Eesveen vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Vrijdag 17 januari 2020 om 10:21
Eesveenseweg , Eesveen

Op 17 januari 2020 om 10:20 is de politie uitgereden naar Eesveenseweg te Eesveen.

Minibus tegen vangrail: 12 inzittenden komen met de schrik vrij: Steenwijk - De hulpdiensten kr....
112 melding
Donderdag 16 januari 2020 om 15:55
Steenwijk

Steenwijk - De hulpdiensten kregen donderdagmiddag melding van een ongeval op de A32 even voor afrit Steenwijk Noord. Ter plaatse bleek er een minibus tegen de vangrail te zijn beland.

OM-topman Gerrit van den Burg wil hogere maximumcelstraf voor doodslag.
112 melding
Donderdag 16 januari 2020 om 10:24
Baars

Je zal in dat geval maar door zijn rechercheur Ad 'Tap' Baars verhoord worden. #fijnerechtstaat.

Melding politie Baars
112 melding
Donderdag 16 januari 2020 om 09:18
Baars

#villamoord wat n afschuwelijke horror beelden.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Steenwijkerland

Instellen