Ambulance met spoed naar Utrecht | 2 augustus 2020 04:34 - Alarmeringen.nl

Zondag 2 augustus 2020 04:34 uur

Utrecht

Bron Alarmeringen.nl

Zondag 2 augustus is de ambulance met spoed uitgereden naar Utrecht. De melding werd om 04:34 via het P2000 netwerk verzonden naar een dienstdoende ambulance behorend bij de 112 veiligheidsregio Utrecht.

Lees het volledige artikel op Alarmeringen.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Utrecht

Ambulance met spoed naar Utrecht | 2 augustus 2020 04:34 - Alarmeringen.nl

Meer meldingen in deze omgeving

‘Turnbond verzweeg in 2015 onderzoek geestelijke en fysieke mishandeling'
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 22:52
Utrecht

destijds uitgevoerd door Annelies Knoppers, ?@FroukjeSmits? en Frank Jacobs.

Brandweer met grote spoed naar Hoogstraat in Utrecht
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 20:21
Hoogstraat , Utrecht

Op 7 augustus 2020 om 20:20 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Hoogstraat te Utrecht.

Brandweer met grote spoed naar Hoogstraat in Utrecht
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 20:17
Hoogstraat , Utrecht

Op 7 augustus 2020 om 20:17 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Hoogstraat te Utrecht.

Melding aanrijding Utrecht
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 20:03
Utrecht

Utrecht-Amersfoort ?? Een aanrijding.

Melding politie Utrecht
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 19:07
Utrecht

Lees "Crystal meth-lab ontdekt in verborgen containers in Montfoort" op Nieuwsblik -.

Crystal meth-lab ontdekt in verborgen containers in Montfoort. .
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 18:59
Utrecht

De politie heeft gisteren in Montfoort, in Utrecht, een groot crystal meth laboratorium ontdekt. Het lab lag verborgen onder een laag dijkverzwaringsklei. Daar stonden zes aan elkaar g....

Brandweer met grote spoed naar Heidelberglaan in Utrecht vanwege brand
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 16:56
Heidelberglaan , Utrecht

Op 7 augustus 2020 om 16:55 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Heidelberglaan te Utrecht.

Brandweer met gepaste spoed naar Cleopatradreef in Utrecht vanwege een liftopsluiting
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 16:53
Cleopatradreef , Utrecht

Op 7 augustus 2020 om 16:52 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Cleopatradreef te Utrecht.

Melding politie Utrecht
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 13:24
Utrecht

1993 vrijwilligerswerk t/m 2001 een kaartje Politie.

Vanwege aanhoudende droogte geldt vanaf zaterdag 8 augustus ‘fase 2 voor natuurbranden'.
112 melding
Vrijdag 7 augustus 2020 om 13:07
Utrecht

Wees extra alert met vuur in de natuur! Kampvuurtjes, barbecues en ander open vuur in natuurgebieden zijn verboden. Meld verdachte zaken meteen via 112..

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Utrecht

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl