Dinsdag 23 juni 2026 06:00 uur
Wassenaar
Ontvang updates voor Wassenaar
De gemeente Wassenaar heeft een overschot aan opvangplekken voor asielzoekers en wil deze overnemen van de gemeente Den Haag. In ruil hiervoor stelt Wassenaar voor om statushouders, die al een verblijfsvergunning hebben, op te vangen. Dit voorstel is gedaan om de druk op de opvang in Den Haag te verlichten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wassenaar