Hogere straf voor ernstige verkeersdelicten per 1 januari 2020

Zaterdag 9 november 2019 10:23 uur

Zwolle

Bron 112 Zwolle

Dat is nodig om automobilisten steviger aan te pakken die – bijvoorbeeld door onverantwoorde inhaalacties – een gevaar op de weg zijn

Lees het volledige artikel op 112 Zwolle

Bekijk al het lokale nieuws van Zwolle

Hogere straf voor ernstige verkeersdelicten per 1 januari 2020

Meer meldingen in deze omgeving

Rotterdammer zonder rijbewijs en onder invloed van snelweg geplukt: Een 25-jarige Rotterdammer is in Zwolle aangehouden voor het rijden onder invloed van alcohol en drugs. Ook reed hij zonder rijbewijs...
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 22:09
Zwolle

Een 25-jarige Rotterdammer is in Zwolle aangehouden voor het rijden onder invloed van alcohol en drugs. Ook reed hij zonder rijbewijs.

Brandweer met gepaste spoed naar Splijtloffkamp in Zwolle
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:24
Splijtloffkamp , Zwolle

Op 14 november 2019 om 21:24 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Splijtloffkamp te Zwolle.

Brandweer met gepaste spoed naar Splijtloffkamp in Zwolle
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:20
Splijtloffkamp , Zwolle

Op 14 november 2019 om 21:19 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Splijtloffkamp te Zwolle.

Rt 'Politie bezorgd om vermiste Goiia (13) die gisteren niet thuiskwam van school' .
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 21:15
Zwolle

De politie is op zoek naar Goiia Aresini (13), die sinds gisteren vermist is.

Fietser mishandelt 65-jarige scooterrijder na aanrijding in Zwolle, wie (her)kent de man?
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 19:58
Zwolle

. | #Overijssel #nieuws Zwolle - Op 13 september 2019 krijgt een scooterrijder ro....

Diversiteit is onze kracht!
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 19:42
Zwolle

????65-jarige scooterrijder zwaar mishandeld na aanrijding met fietser.???? .

Wat politie zegt klopt gewoon niet. Bij A28 ter hoogte van #Zwolle wordt NOOIT gecontroleerd !
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 18:51
Zwolle

#politie Politie niet van plan 100 km/u extra te controleren, 'wel meer boetes mogelijk' /via @NOS.

Melding aanrijding Zwolle
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 16:54
Zwolle

Aanrijding Letsel Afrit A28 Re

Man steelt pinpas in Zwolle en pint bedrag, politie start Burgernetactie .
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 15:51
Melkmarkt , Zwolle

| #Overijssel #nieuws Zwolle - Aan de Diezerpoorterplas is donderdagmiddag rond 14.30 uur een ba....

Politie houdt verdachte op heterdaad aan na reeks inbraken -.
112 melding
Donderdag 14 november 2019 om 13:00
Luttekestraat , Binnenstad

Zwolle – Agenten hielden op dinsdagavond 12 november op heterdaad een man aan voor een inbraak aan de Luttekestraat en een poging inbraak aan de Blijmarkt.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Zwolle

Instellen