Getuigenoproep conflict Boerendanserdijk Zwolle

Zondag 22 november 2020 06:21 uur

Zwolle

Bron 112 Zwolle

ZWOLLE - Op dinsdag 17 november is er een conflict geweest tussen een man en enkele jongeren in de omgeving van de Boerendanserdijk in Zwolle. De man is aangehouden geweest en dezelfde avond weer heengezonden. De politie onderzoekt de rol van alle betrokkenen en de aanleiding van dit conflict.

Lees het volledige artikel op 112 Zwolle

Bekijk al het lokale nieuws van Zwolle

Getuigenoproep conflict Boerendanserdijk Zwolle

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Zwolle
112 melding
Zondag 29 november 2020 om 00:38
Zwolle

Nachtdienst als operationeel coordinator voor @POL_Zwolle.

Politie naar Obrechtstraat in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 17:17
Obrechtstraat , Zwolle

Op 28 november 2020 om 17:17 is de politie uitgereden naar Obrechtstraat te Zwolle.

Politie naar Obrechtstraat in Zwolle vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 17:17
Obrechtstraat , Zwolle

Op 28 november 2020 om 17:17 is de politie uitgereden naar Obrechtstraat te Zwolle.

Melding aanrijding Obrechtstraat Zwolle
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 17:17
Obrechtstraat , Zwolle

Aanrijding Letsel Obrechtstraat Zwolle .

Waarom toch elke keer weer? Willen die mensen geen prettiger regels?
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 15:57
Zwolle

Dan moeten ze zich er nu eerst eens aan gaan houden. Het is te druk in de steden: politie roept mensen in Apeldoorn op naar huis te gaan.

Joviale reus ‘Incasso Cees' was uit op wraak: vrienden wisten niets van zijn banden met de drugshandel .
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 15:50
Zwolle

ARNHEM - I did it my way, ‘zingt’ Frank Sinatra als de kist van Cees J.

Het is te druk in de steden: politie roept mensen in Apeldoorn op naar huis te gaan.
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 15:39
Zwolle

>>Dit is de reden waarom veel #horeca ondernemers failliet gaan ?? Denk na mensen!.

K dacht gisteren ook even:zal k de stad in gaan voor een airfryer?
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 15:35
Zwolle

Maar om dat nou echt te doen... Nee. Andere keer. Op rustig moment. Het is te druk in de steden: politie roept mensen in Apeldoorn op naar huis te gaan.

Het is te druk in de steden: politie roept mensen in Apeldoorn op naar huis te gaan.
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 15:26
Zwolle

In de binnenstad van Apeldoorn zijn deze zaterdag teveel mensen aan het winkelen gegaan.

Joviale reus ‘Incasso Cees' was uit op wraak: vrienden wisten niets van zijn banden met de drugshandel .
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 09:03
Zwolle

ARNHEM - I did it my way, ‘zingt’ Frank Sinatra als de kist van Cees J.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Zwolle

Instellen